I'm so sorry. I didn't mean it. Well, I meant it, but I was so stupid... After all, it's only a blog. Everyone knows blogs are just... full of crap.

Tuesday, March 14, 2006

Being Praised...

Generelt har jeg det menneskesyn, at de fleste af os vokser af "ros" - specielt den der kommer lidt uventet... sådan faldte jeg over min blog i hendes blog og blev straks et gladere menneske... ;-)

Derfor har jeg besluttet mig for at gå igennem min danske blogroll og kort sige lidt om hver blog...Fælles for alle dem, der er nævnt er, at jeg holder umådeligt af at læse dem, samt at de skaber glæde og forundring hos mig..

Dem der ikke er nævnt skyldes til dels, at de ikke fremgår af listen og dels deres ønske om anonymitet.. :-) Men det gør dem ikke mindre gode :-)..

Har jeg ikke opdaget lige DIG endnu, så må du gøre opmærksom på dig selv :-)

Banjoko får med sine refleksioner mig sommetider til at tænke WTF... Der er med garanti megasundt at skulle stoppe op og tænke det af og til...

Benny overrasker mig ofte med sine finurlige tanker, der sommetider provokerer mig og sommetider morer mig..

Det spekulative øre har fænget mig med sine akademiske tilgange... og sommetider smugkigger jeg i den forbindelse også i Torben Sangild's mere personlige blog.. I like it

Life of Grith er en hudløs ærlig weblog, hvor jeg ofte kan nikke genkendende og tænke ååh hvor jeg kender det... Det er i øvrigt også hende, der står bag bookworm

Kontrolpigens blog er en sjov weblog på den lidt nørdede måde

Laquackk's "brokkende" men ikke mindst yderst humoristiske stil får mig altid til at smile.. Jeg elsker hendes sarkastiske skrivemåde ;-)

Acq begyndte jeg først at læse fornylig, men hendes facon rammer noget i mig, som både skaber genkendelse og får et smil frem på læben. Samtidig formår hun at skabe refleksion hos mig, og det (tro det eller ej) kan jeg faktisk godt li' ;-)

Lommen er jeg fuldstændig vild med... Alene navnet er guld.. Derudover skrives der på en knivskarp og underholdende måde...

Madames huskeblog er en utrolig velskrevet og reflekterende weblog, som jeg ikke får læst nær så tit som jeg egentlig burde.. Den er GO!

Maria Brandt er jeg først lige begyndt at læse, men hun vandt mit hjerte med smiger ... (...der findes ej så fin en gift som den de kalder smiger...) I hendes kommentarer rundt i forskellige blogs virker hun dog som en utrolig medlevende, velskrivende og positiv aktør.. :-) Glæder mig til at læse mere fra hende

Moccapigens blog er næsten som at smuglæse en nær venindes dagbog.. det er sååå hyggeligt :-)

Overgangspaven får mig til at juble og klukke af grin... Den er et sundt vitaminindskud af satiriske ordstrømme.. Desværre skrives der ikke dagligt ...

Sille's blog ramte mig fra første øjekast med sin ukonventionelle, grænseoverskridende og lige-til-benet måde.. Der er ikke så meget snak mellem buskene, og hun formår at få mig til at sprøjte kaffe ud af munden ofte... Derfor er jeg begyndt at læse den langt væk fra flydende midler...

Singelton repræsenterer for mig det kvindelige modstykke til Kapster, den er cool, underholdende og morsom..

Jeg er Ulla læses, fordi jeg holder så meget af Ulla :-) Som mange andre af hendes venner, f.eks. Banjoko, har vi også en lang fortid sammen, og jeg nyder at kan læse om hendes liv gennem hendes blog... Heldigvis for mig skal vi også tilbringe i dag sammen :-)

16 Ytringer:

Blogger H.M.Ulla ytrede...

Du er nu en sveske. Glæder mig til i dag. :o)

10:44 AM

 
Blogger BusterLiguster ytrede...

Tak det gør jeg også... :-)

10:49 AM

 
Anonymous Madame ytrede...

Tak!

11:05 AM

 
Blogger BusterLiguster ytrede...

Det var så lidt eller noget i den dur :-)

11:40 AM

 
Anonymous Maria Brandt ytrede...

Nu er det mig, der føler mig smigret. Tak for dette indlæg :-)

Du er en rigtig gutter-larve!

Og wauw, jeg er jo helt vild med din anderledes måde at linke på i siden.

Bliv ved med at overraske mig.

2:28 PM

 
Anonymous Sille ytrede...

Også et stort tak her fra. Og i helt lige måde....tror du var en af de aller første jeg stødte på, da jeg slingrede ned af hovedgaden i blogcity - byen var sgu ikke det samme uden dig. Så jeg er mere end tilfreds med at du er vendt tilbage!!!

3:57 PM

 
Anonymous Acq ytrede...

Heeyy, Tak for rosen - glæder meget mig over at være blandt så godt selskab!

9:21 PM

 
Blogger Pernille ytrede...

Jamen, Liguster dog... Det er alt for galt! Bliver helt forlegen. Tak skal du ha'! Hvis du så osse dropper din word verification (præcis som jeg faktisk selv blev bedt om af ovenstående bidragyder for nylig), så er den bare helt plingeling! :-)

9:39 PM

 
Blogger Pernille ytrede...

@Brandt: Og så for resten - var ved at dø af misundelse over, at du og ikke jeg selv fandt på ordet 'gutterlarve'. det er for fedt! Må osse ku' bruges mere generelt i analogi med 80'er-udtrykket "en laber larve" om en BÅDE sød OG smuk pige...: "Min veninde købte ind for mig, da jeg var syg. Hun er en rigtig gutterlarve!" :-)

9:43 PM

 
Anonymous Anita ytrede...

Du er altid velkommen til et smugkig LiBuster...

Tak ;o)

9:46 PM

 
Blogger Kontrolpigen ytrede...

Tak for rosen :-) Sjov, på den nørdede måde... Tjoh, det er da nok en meget god beskrivelse.
En rigtig god idé med en mere udførlig blogroll - på den måde kan man måske også lige opdage nogle, man ikke lige gik og kendte.
Tak!

10:04 PM

 
Blogger BusterLiguster ytrede...

@Sille, acq, Lommen, Maria Brandt, anita, kontrolpigen det er mig jo bare en glæde at blive underholdt gennem jeres blogs :-)

Keep up the good work ... ;-)

Hvad angår ord-verifikationen ... så er det bare fordi jeg ikke GIDER at blive SPAMMET af alle mulige reklame sites m.m....

Men skal nok tænke over det igen
:-)

11:06 PM

 
Blogger Benny ytrede...

Åhhh Busterrrrr...
Jeg glad for at DU stadig kan holde mig ud...
<:o)

12:29 AM

 
Blogger BusterLiguster ytrede...

@Benny selvfølgelig kan jeg det :-)

12:31 AM

 
Blogger LaQuack ytrede...

Tak herfra

Bogstavgejlet er der råd for - du skal bare ændre en indstilling i blogger og voila - nul spam & nul plagende bogstaver for kommentatorerne :D

12:29 PM

 
Blogger BusterLiguster ytrede...

Selv tak Laquack .. hmm det med bogstavegejlet må jeg lige lure lidt nærmere på ...

12:38 PM

 

Post a Comment

Sti til denne post:

Create a Link

<< Home